Ar turėtumėte investuoti į Facebook reklamą?
Lietuvoje Facebook vartotojų skaičius pasiekė vieną milijoną ir toliau sparčiai kyla. Skaičiai atrodo kalba patys už save, bet pasiekti norimą rezultatą nėra taip paprasta. Dažnai įmonės pasineria į Facebook platybes neturėdamos aiškaus plano ir tikslo, kas praktikoje dažnai pasireiškia, kaip pagrindinė priežastis nepasiteisinusiems lūkesčiams.
Todėl norėtue su jumis pasidalinti 8 pakopų programa, kuri jums padės užtikrinti norimą rezultatą.
1. Nustatykite savo potencialią auditoriją
Pirmiausia Jums reikės susipažinti su Facebook demografijomis. Susipažinus su platforma ir nusipiešus savo potencialaus kliento portretą, galite pradėti naudotis Facebook auditorijos įžvalgų (Facebook audience insights) įrankiu. Šis įrankis padės jums sužinoti, kas iš Facebook platformos naudotojų atitinka jūsų rodiklius. Auditoriją galėsite pasirinkti pagal amžių, lytį, išsilavinimą, santykių statusą, gyvenamą vietą, kalbą ar kaip dažnai naudojasi Facebook.
2. Nusistatykite tikslus
Tikslai kiekvienam verslui gali būti skirtingi, tačiau jie turėtų koncentruotis į potencialių klientų kontaktinės informacijos rinkimą, apsilankymų jūsų puslapyje skaičių ir pagerinti klientų aptarnavimą.
Viskas, ką darote Facebook – visi pasidalinimai, visi komentarai, kiekviena reklaminė kompanija, turėtų būti kuriami siekiant įgyvendinti jūsų tikslus.
3. Apsvarstykite savo turinio specifiką
Komet užsibrėžėte tikslus, jums reikės plano, kaip tai pasiekti. Esminis rodiklis, kuriant šį planą, yra jūsų kuriamo turinio specifika. Mes rekomenduojame naudotis 80-20 taisyklę.
80-20 taisyklė:
80% Jūsų turinio turėtų būti skirta Informuoti, mokyti ir įtraukti, o likę 20% – reklamuoti Jūsų prekės ženklą.
Prisiminkite Facebook verslo paskyros esmė – kurti santykius su potencialiais klienatis. Nuolatinės reklamos nėra geriausias būdas tai pasiekti, bet jeigu Jūs pateiksite pakankamai pridėtinės vertės, Jūsų auditorija bus labiau linkusi susipažinti su produktais ar paslaugomis, kurias siūlote reklaminiu turiniu orentuotu į pardavimus.
Svarbu – Facebook nori savo naudotojų naujienų laukus užpildyti turiniu, kurį jie mėgsta ir kuriuo jie dalinasi.
Dar viena labai svarbi šio plano dalis yra, kaip dažnai ir kada dalinsitės savo turiniu.
Nors dabartinis Facebook algoritmas nerodo turinio chronologine tvarka, geriausius šansus būti pastebėtiems turėsite tuomet, kai Jūsų Auditorija yra aktyviausia. Šią informaciją galite gauti naudojant Facebook auditorijos įžvalgų (Facebook audience insights) įrankį. Apskritai remiantis Facebook tyrimais, geriausias laikas dalintis savo turiniu yra Ketvirtadienis ir Penktadienis tarp 13:00 ir 15:00 valandos. Šis laikas puikiai tinka, jei tik pradėjote savo kelionę Facebook, tačiau labai svarbu savo turiniu dalintis nuosekliai. Tam Jums patariame sukurti turinio kalendorių, kuris Jums padės balancuoti Jūsų turinio struktūrą ir darbus atlikti laiku.
4. Sukurkite Facebook Verslo Paskyrą
Apsibrėžėte savo auditoriją, tikslus ir turinio strategiją? Laikas sukurti Jūsų verslui Facebook paskyrą.
Ši paskyra yra kertinis Jūsų internetinės tapatybės akmuo. Tai vieta, kur dalinsitės savo turiniu ir bendrausite su savo potencialiais klientais. Facebook verslo paskyros sukūrimas yra nemokamas, todėl tai yra puikus būdas reklamai turint biudžeto limitą.
Patarimai: Kuriant paskyrą kaip pavyzdį galite naudoti kitus Facebook verslo puslapius.
Pradėkime:
- Išsirinkite Facebook paieškai draugišką puslapio pavadinimą – dažniausiai tai bus Jūsų prekinio ženklo vardas.
- Susiekite šią paskyra su Jūsų Interneto Puslapiu.
- Stenkitės kuo tiksliau ir aiškiau užpildyti „APIE“ Skiltį.
- Jūsų profilio ir viršelio nuotrauka sudaro pirmą įspūdį, prieš pasirinkdami atitinkamas nuotraukas įsitikinkite, jog jos tinkamai reprezentuoja jūsų prekinį ženklą.
- Pridėkite ,,Call-to-action’’ mygtuką tai paprastina procesą potencialiems klientams su Jumis susisiekti.
5. Pradėkite dalintis turiniu
Jeigu Jūs esate pasiruošę, pirmiausia aptarkime 5 turinio tipus, kuriais galite dalintis savo Facebook paskyroje.
Facebook tekstas:
Tai yra pats paprasčiausias Facebook turinio tipas. Naudojantis šio tipo turiniu, Jūs negalite nukreipti žmonių į savo Internetinį puslapį, bet tai puikus būdas sudominti ir įtraukti potencialų klientą. Vienas geriausius rezultatus atnešantis būdas yra tiesioginių klausimų Jūsų auditorijai uždavimas.
Vaizdinis turinys
Kaip ir tekstas, nuotraukos yra skirtos žinomumo ir žmonių susipažinimui su Jūsų prekinio ženklo veidu. Turinys su vaizdine medžiaga neretai susilaukia daugiau dėmesio ir žmonių įsitraukimo. Jei planuojate ieškoti vaizdinės medžiagos internete, patariame susipažinti su pagrindinėmis vaizdų, esančių internete, dalinimosi autorinėmis teisėmis.
Video turinys
Statistiškai trumpi vaizdo įrašai yra geriausius rezultatus duodanti turinio forma. Kadangi video žmonių naujienų lauke prasideda automatiškai, tad net klipas, trunkantis keletą sekundžių, gali patraukti potencialaus kliento akį.
Patarimas – jeigu savo video klipe įrašomas žmogaus balsas, patariame naudoti subtitrus, kadangi daugiau nei 70% Facebook vartotojų žiūri išjungę savo įrenginio garsą.
Susietas turinys:
Susietas turinys – tai turinio forma, kurio orginali vieta nebūtinai yra Facebook platformoje, tai gali būti nuoroda iš jūsų internetinio puslapio ar blogo. Tai yra mažiausiai laiko ir pastangų reikalaujantis būdas. Norint pasidalinti informacija, Jums tereikia nukopijuoti nuorodą ir pridėti sugalvotą tekstą su priežastimi, kodėl Jūsų auditorija turėtų tai pamatyti. Facebook automatiškai sugeneruos aprašymą su nuotrauka, kas sutrumpins darbo laiką. Taip pat nebijokite dalintis kitų Jūsų industrijos lyderių turiniu.
6. Padidinkite savo Facebook puslapio žinomumą
Jūs jau turite Facebook puslapį ir pradėjote dalintis turiniu. Pats laikas padidinti Jūsų žinomumą ir auditorijos susidomėjimą.
Pirmiausia palengvinkite žmonių kelią Jus rasti. Susiekite savo Facebook paskyrą su Jūsų elektroninio pašto adresu, įterpkite Facebook patinka ir dalintis nuorodas internetiniame puslapyje.
Nepamirškite jog Jūsų turinys turi būti draugiškas dalinimuisi, kitais žodžiais tariant, naudingas ir įdomus, kuriuo Jūsų sekėjai yra linkę dalintis. Tai geriausias būdas organiškai pasiekti norimą tikslinę auditoriją.
Dar kartą pasikartosime – Facebook yra bendravimui skirta platforma. Jeigu Facebook vartotojai bando su Jumis susiekti ir atsakymo reikia laukti ilgai, nenustebkite, jei jie taps konkurentų klientais. Nepamirškite greitas atsakymas yra raktas į sėkmę.
Patariame: norint išlaikyti kokybę, kas mėnesį atlikite savo paskyros auditą, pašalinkite pasenusią informaciją.
7. Pradėkite naudoti Facebook ads
Facebook algoritmas pirmenybę teikia naudotojų draugams ir šeimos nariams. Tai reiškia, jog tikriausiai didžioji dalis turinio bus nepastebėta. Štai kur Facebook ads ištiesia pagalbos ranką.
Kaip ir bet kuri reklama, Facebook ads yra turinio forma, už kurią Jūs mokate, jog tai pamatytų Jūsų pasirinkta tikslinė auditorija. Facebook ads taip pat Jums suteikia galimybę palegvinti užsibrėžtų tikslų pasiekimą, nuo prekinio ženklo žinomumo skleidimo iki tiesioginų apsilankymų, Jūsų internetiniame puslapyje.
Naudingas patarimas – jeigu nesiruošiate iškart naudoti Facebook ads, Jums reikėtų įdiegti Facebook Pixel įrankį. Tai Jums duos prieigą prie svarbios informacijos, kuomet norėsite pradėti savo pirmą reklamos kampaniją.
Facebook Pixel – tai dalis paprasto kodo, kurį turite įkelti į savo Internetinį puslapį, kuris jums padės sekti konversiją ir surasti žmones, kurie lankėsi jūsų puslapyje. Tai padės Jums identifikuoti tikslinę auditoriją Jūsų pirmai kampanijai.
8. Sekti, Matuoti ir Tobulinti
Jūs jau turite planą, dabar laikas sekti ir matuoti jūsų Facebook reklamos plano pasirodymą. Pamatyti, kas atnešė puikius ir kas prastus rezultatus, jog žinotumėte, kur reikėtų pasitempti ateityje.
Sekti rezultatus galima naudojant Facebook Insights įrankį. Tai jums leis apskaičiuoti patinka paspaudimų ir žmonių, kurie pamatė Jūsų įrašą skaičių. Taip pat galėsite pamatyti, kurie įrašai lėmė, jog žmonės nustojo sekti Jūsų puslapį.
Rastas klaidas ir trūkumus naudokite kaip informaciją rasti pakeitimams savo strategijoje.
Reikia daug ką išmokti pradedant reklama Facebook ir iš pradžių informacijos kiekis gali atrodyti pribloškiantis, bet gera naujiena yra ta, jog tai pradėti galite neišleisdami nei cento. Praktika ir skiriamas laikas padės paruošti stipresnias reklamines kampanijas, kurios su Facebook ads pagalba neabejotinai atneš norimus rezultatus.
Kilus papildomiems klausimams mielai kviečiame nemokamai konsultacijai 🙂