Kaip kurti GERĄ turinį?
Šiais laikais tapo tikrai sunku išsiskirti ryškiame socialinės žiniasklaidos pasaulyje, kad būtumėte pastebėti, Jums reikia kažko nepaprasto, kažko Tobulo, todėl mes pasidalinsime su Jumis savo receptu kuriant tobulą Facebook įrašą.
Nėra dviejų tokių pačių Facebook įrašų. Kiekvienas iš jų susideda iš daugybės ingredientų, vaizdų, antraščių, laiko ir daugybės kitų variacijų. Sukurti tobulą Facebook įrašą yra labai sunku, bet su atitinkamomis žiniomis, laiku skirtu darbui ir analizei, pasiekti gerą rezultatą tikrai įmanoma.
Norint rasti geriausią būdą sėkmingam Facebook įrašui sukurti, Jums reikia atkreipti dėmesį į:
- Kaip padaryti savo turinį matomą dirbant su Facebook naujienų kanalu.
- Kaip sukurti dėmesį patraukiančius įrašus.
- Koks turinio tipas labiausiai įtraukia Jūsų auditoriją.
- Pasirinkto laiko įtaką Jūsų Facebook įrašams.
Skaitykite toliau, jog sužinotumėte, kaip galite sukurti geriausiai Jūsų prekės ženklui tinkantį Facebook įrašą.
5 tobulo Facebook įrašo komponentai
1. Puikus rašymas
Rašymas yra vienas naudingiausių įgūdžių, kurį gali turėti socialinės žiniasklaidos specialistas. Sukūrus aiškų ir glaustą tekstą, Jūsų auditorija bus labiau linkusi apdoroti ir priimti Jūsų teikiamą informaciją. Du patarimai, kuriuos reikėtų prisiminti kuriant Facebook įrašus
Aiškus ir trumpas – Jūsų auditorijas laikas yra labai svarbus, todėl stenkitės perduoti savo žinutę naudodami kuo mažiau teksto. Optimalios antraštės su nuoroda aprašymas turėtų būti nuo 20 iki 50 žodžių.
Naudokite emoji’s – Jei Jūsų prekės ženklo balsas tai leidžia, naudokite emoji’s. Tai duoda Jūsų tekstui žaismingumo ir originalumo 😉
2. Akį patraukiantys vaizdai
Derindami puikų rašymą su patrauklia vaizdine medžiaga, einate puikia kryptimi.
Rekomendacijos:
- Naudokite įvairius medijos formatus. Užuot tiesiog naudoję nuotraukas, į savo vaizdinį turinį įterpkite, blogo nuorodas, GIF ar kitus Jūsų organizacijai tinkamus raiškiosios medijos išteklius.
- Būkite strategiški su vaizdo įrašų turiniu. Kuriant vaizdo įrašus bene svarbiausias aspektas yra įrašo trukmė. Video ilgis priklauso nuo Jūsų veiklos, tačiau dažnai trumpesni vaizdo įrašai sulaukia didesnio pasisekimo. Vaizdo įrašas turėtų būti neilgesnis nei viena minutė ir sukurti pridėtinę vertę: šviesti ir suteikti informaciją Jūsų auditorijai.
Taip pat eksperimentuokite su Facebook Live Video. Facebook algoritmas teikia pirmenybę šio tipo turiniui atsirasti potencialių klientų naujienų lauke.
3. Sekite Facebook algoritmų pakitimus
2016 m. Facebook verslo puslapiai patyrė 52% organinio auditorijų pasiekiamumo sumažėjimą. Supratimas, kaip veikia Facebook algoritmas, padės jums pasiruošti ir numatyti reikiamus Jūsų turinio pakeitimus.
Facebook algoritmas tikrina kiekvieną įrašą atskirai ir numato, ar vartotojas domėsis turiniu, ir kaip tikėtina, jog jie dalinsis pateikta informacija. Kiekvienam įrašui suteikiamas reitingo balas, pagrįstas:
- Kiek Jūsų įrašas susilaukia susidomėjimo (jei įrašas turi daug teigiamų įvertinimų ir komentarų Facebook suteikia aukštesnę vietą reitinge).
- Laiko kada įrašas buvo pasidalintas (pirmenybė teikiama naujesnėms žinutėms)
Kaip gauti daugiau daugiau Facebook naudotojų dėmesio dirbat su Facebook algoritmu?
- Bandykite naujoves. Tai yra labai svarbus žingsnis norint dominuoti naujienų lauke. Ieškokite to, kas geriausia Jūsų auditorijai. Eksperimentuokite, darykite klaidas, išbandykite skirtingas turinio formas ir tonus.
- Kurkite teisingas ir dėmesį patraukiančias antraštes. Venkite ,,clickbait’’ antraščių. Vietoje to, stenkitės, jog Jūsų auditorija aiškiai suprastų, koks yra nuorodos turinys.
- Venkite per daug reklamuotis. Niekas nenori būti bombarduojamas reklaminiu turiniu, todėl pasirinkdami šį kelią rizikuojate prarasti auditorijos susidomėjimą.
Mūsų socialinės žiniasklaidos komanda pastebi, jog geriausius rezultatus atneša vaizdo įrašai, tačiau tai nebūtinai gali būti taikoma visiems verslams.
4. Pasirinkite tinkamą laiką.
Norint sukurti gerą Facebook įrašą svarbus yra ne tik turinys, bet laikas ir periodiškumas jo viešinime. Net jei Jūsų turinys yra geriausias, jei dalinsitės juo tuo metu kai tikslinės auditorijos miega ar yra neaktyvios, pasiekti puikius rezultatus bus labai sunku.
5. Klaidos kurių galima išvengti.
Dažniausiai daromos klaidos:
- Per daug reklamos: Kurdami Facebook turinį atsižvelkite į savo auditorijos poreikius. Užuot galvoję kaip gauti naudos, pagalvokite kaip galėtumėte padėti ir suteikti naudingos informacijos savo siekėjams ir potencialiems klientams.
- Per ilga žinutė: Pagalvokite kokia yra pagrindinė mintis žinios ar naujienos kuria norite pasidalinti, ir laikykitės jos.
- Per daug ar per mažai raginimo atlikti veiksmą: Neragindami savo auditorijos, Jūs prarandate nemažą skaičių paspaudimų ir žmonių susidomėjimą, tačiau per dažnas raginimų naudojimas gali turėti neigiamą poveikį. Naudokitės šia strategija saikingai.
- Netinkamai optimizuoti vaizdai: Parodykite savo auditorijai, jog įdedate pakankamai pastangų kurdami savo turinį ir naudokite vaizdus tinkamai optimizuotus Facebook platformai.
Kiekvienas prekės ženklas gali turėti skirtingą tobulo Facebook įrašo formulę, tačiau tikimės, jog remdamiesi aukščiau įvardintais patarimais greičiau išsiaiškinsite, kas tinka ir kur reikėtų pasistengti, kuriant turinį tikslinei Jūsų auditorijai.